افتتاح تعاونی کفش ماشینی در هیدج

0
275
افتتاح تعاونی کفش ماشینی در هیدج

شرکت تعاونی تامین نیاز افق صنعت کفش ماشینی، لاستیکی و صنایع وابسته هیدج، یازدهم دی ماه با حضور جمعی از بزرگان و فعالان صنعت کفش کشور افتتاح گردید.
این تعاونی با عضویت قریب به 40 واحد فعال و ظرفیت اسمی تولید روزانه 75000 جفت کفش تشکیل گردید.
در مراسم افتتاحیه سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تعاونی تامین نیاز افق صنعت کفش با سرمایه گذاری کل 1250 میلیارد ریال در شهرک صنعتی هیدج افتتاح شده است. وی افزود: این تعاونی یکی از بزرگ‌ترین تعاونی‌های تامین نیاز استان زنجان با اشتغال‌زایی دو هزار نفر و ظرفیت تولید 285 هزار جفت کفش در سال می‌باشد.
میثم جماعت، مدیرعامل تعاونی کفش ماشینی هیدج با تاکید بر این که اگر قرار است هیدج به عنوان قطب تولید کفش در کنار بزرگان هنرنمایی کند نیازمند حل برخی مشکلات است افزود: از مهمترین مشکلات می‌توان به راه‌اندازی شهرک تخصصی کفش هیدج که یکی از نیازهای مبرم تولیدکنندگان است، اشاره کرد.
جماعت افزود: در این شهرک، واحدهای تولیدی با ظرفیت استقرار 2 تا10 هزار متر مربع می‌توانند مستقر شوند. از مهمترین‌ مزایای راه‌اندازی این شهرک این است که می‌توانیم در حوزه تامین زنجیره تولید قدم برداریم و لذا از همه مسئولان مرتبط درخواست داریم در کنار تولیدکنندگان در حل مشکلات باشند.
دکتر علی اژدرکش، رئیس اتحادیه کفش ماشینی استان تهران نیز یکی از سخنرانان در مراسم افتتاحیه بود. بعد از مراسم افتتاحیه بازدید میدانی از واحدهای شهرک صنعتی هیدج نیز انجام شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید