احیا و مدرن‌ سازی یک مدل کفش از سال ۱۹۵۱

0
514
احیا و مدرن‌ سازی یک مدل کفش از سال ۱۹۵۱

یک شرکت طراحی کفش در بلغارستان به نام sincedayone، کفشی را که در سال ۱۹۵۱ طراحی شده بود، احیا و مدرن‌ سازی، و به بازار عرضه کرده است.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، شرکت sincedayone (در لغت به معنای از روز اول) نام کفش‌های کلاسیک تازه متولد شده را «کفش ورزشی فوق‌العاده ویژه» نام‌گذاری کرده است.

این شرکت اعلام کرده که طرح اولیه این کفش در سال ۱۹۵۱ و توسط یک طراح ناشناس در چکسلواکی سابق کشیده شده و سپس در شرکت sincedayone تولیده شده است.

این شرکت اعلام کرده که طرح این کفش را در یک کتاب قدیمی یافته و با توجه به اینکه این مدل کفش بسیار زیبا و پرطرفدار بوده لذا تمام تمرکز خود را بر احیای طرح اصلی و به‌روزرسانی آن گذاشته است.

طبق اعلام شرکت sincedayone در حال حاضر، «کفش‌های کتانی فوق‌العاده ویژه» در همان خط تولید قدیمی و  با استفاده از همان تکنولوژی تولید می‌شوند.

این کفش‌ها دارای رویه پنبه‌ای سنگین، چفت و بست با دوام بالا و زیره لاستیکی به سبک قدیمی است. همچنین کفش، دارای یک موم مخصوص ضد آب برای محافظت از کفش در برابر شرایط نامساعد جوی است.

«کفش‌های ورزشی فوق‌العاده ویژه» در سال ۱۹۵۱ برای پیاده روی طراحی شده بود اما در طراحی مجدد آن برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

منبع: designboom

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید