احداث شهر تخصصی کفش در اسلامشهر

0
1346
مسعود مرسلپور- فرماندار اسلامشهر

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: شرکت توسعه و عمران اسلامشهر و اتحادیه کفاشان زمینی را برای احداث شهر تخصصی کفش در اسلامهشر خریداری کردند و در صورت صدور مجوزهای لازم این مجموعه احداث می شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از ایرنا مسعود مرسلپور ظهر یکشنبه در نشست مشترک با محسن صالحی نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: با توجه به مصوب شدن ایجاد شهرک صنعتی در این شهرستان اقدامات لازم در سطح شهرستان برای تحقق این امر آغاز شده و در صورت حمایت وزارت صمت و احداث این شهرک تحول مهمی در زمینه ایجاد اشتغال و رشد تولید در اسلامشهر ایجاد می شود.
وی با بیان اینکه بیش از هزار واحد تولیدی کفش در این شهرستان فعال است، بر ضرورت ساماندهی و رفع مسائل و مشکلات جاری لکه های صنعتی تاکید کرد. 
به گفته فرماندار شهرستان اسلامشهر این شهرستان به لحاظ برخورداری از کارخانه ها و کارگاه های صنعتی بزرگ و کوچک با بسیاری از استان های کشور برابری می کند.
مرسلپور تصریح کرد: اکنون بخش عمده فعالان واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان اسلامشهر در ۹ لکه صنعتی مشغول فعالیت هستند.
در این نشست معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در این نشست گفت: در سال جهش تولید تمام تلاش ما حمایت از امر تولید و فراهم ساختن زمینه لازم برای آغاز فعالیت واحدهای تولیدی جدید در نقاط مختلف کشور است.
محسن صالحی نیا افزود: اقدامات لازم برای ساماندهی لکه های صنعتی شهرستان اسلامشهر و همچنین صدور مجوز احداث شهر تخصصی کفش در اسلاشمهر توسط کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست هیئت دولت انجام می شود.
وی همچنین از حمایت و همراهی کامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای احداث شهرک صنعتی مصوب شهرستان اسلامشهر خبر داد.
شهرستان اسلامشهر با ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران واقع شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید