اتیوپی؛ میزبان نمایشگاه چرم ۲۰۲۱ آفریقا

0
442
اتیوپی؛ میزبان نمایشگاه چرم ۲۰۲۱ آفریقا

اتیوپی میزبان نمایشگاه چرم ۲۰۲۱ آفریقا شد. این نمایشگاه ۶ تا ۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۵ تا۱۸ آبان‌ماه) با حضور فعالان این صنعت برگزار می شود.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش، تکا گربریسوس، وزیر امور خارجه و تجارت اتیوپی در کنفرانس خبری مربوط به این نمایشگاه گفت: رشد امیدوار کننده صنعت چرم اتیوپی طی سال‌‌های گذشته و رقابتی شدن محصولات این صنعت، موجب شد تا اتیوپی به عنوان محل برگزاری این نمایشگاه انتخاب شود.

به گفته وی نمایشگاه چرم آفریقا فرصتی عالی برای تولید کنندگان محصولات چرمی آفریقایی برای نفوذ به بازار‌های بین‌المللی خواهد بود. این رویداد همچنین فرصت‌هایی را برای مشاغل و شبکه‌های تجاری بین شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند.

وی افزود: انتظار می رود بیش از ۵ هزار شرکت کننده از ۲۵۰ شرکت تولیدکننده و صادر کننده محصولات چرم از سراسر جهان و همچنین محققان بیش از ۲۰ کشور در این رویداد شرکت کنند.

تکا معتقد است این نمایشگاه به دنبال ایجاد فرصت‌هایی برای به اشتراک‌گذاشتن تجربیات، استفاده از پتانسیل‌ها و ارائه نوآوری‌های جدید است.

 دولت اتیوپی قصد دارد شهر «مودجو» در استان ارومیا را به قطب صنعت چرم تبدیل کند، لذا مشارکت شرکت‌های فعال در صنعت چرم در این نمایشگاه می‌تواند این شهر را به یکی از پیشرفته ترین مراکز تولید چرم در آفریقا تبدیل کند.

منبع: leathermag

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید