آسوماک برنده جایزه پایداری زیست محیطی در نمایشگاه APLF دبی شد

0
331
آسوماک برنده جایزه پایداری زیست محیطی در نمایشگاه APLF دبی شد

تعهد انجمن آسوماک و اعضای این انجمن که در زمینه فعالیت‌های پایداری زیست محیطی مشهود است، موجب گردید تا در نمایشگاه بین‌الملی APLF مورد تقدیر قرار گیرد و بهترین جایزه این نمایشگاه را از آن خود کند. جایزه‌ای که توسط تمام شرکت‌های عضو انجمن آسوماک که تامین کننده فناوری‌های پایدار است به دست آمده است.
آسوماک گواهینامه‌ای برای شرکت‌هایی که به صورت داوطلبانه در زمینه عملکرد زیست محیطی ماشین‌های توسعه یافته فعالیت می‌کنند، به منظور غلبه بر فقدان استانداردهای بین‌المللی برای رتبه‌بندی انرژی صادر می‌کند.
این گواهینامه، ابزاری مفید برای نشان دادن پارامترهای کارایی و کاهش اثرات زیست محیطی و افزایش ایمنی ماشین‌آلات است. آگاهی از سطح برتری تکنولوژیکی به ویژه از نظر پایداری، در واقع نقطه قوت صنعت ماشین‌آلات چرم و کفش است.
امکان تایید راه‌حل‌های فناورانه در زمینه انرژی، ایتالیا را در راس تحقیقات در ارائه فرآیندهای بهبود بهره‌وری انرژی و صرفه‌جویی آن قرار می‌دهد.
این راه حل‌های خلاقانه زنجیره ارزش صنایع کفش، چرم، دباغی و مد را به سمت صرفه جویی و بهره وری انرژی سوق می‌دهد، رویکردی که به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد جامه عمل می‌پوشاند.


منبع: آسوماک
ترجمه: شادی کدخدازاده

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید