آتش سوزی در پاساژ تولید کفش بازار تهران

0
1520
آتش سوزی در پاساژ کفش

سخنگوی آتش نشانی تهران از آتش سوزی در پاساژ تولید کفش در بازار تهران خبر داد.

به گزارش اخبار صنعت چرم و کفش به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش سوزی در بازار تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 10:20 صبح امروز یک مورد آتش سوزی در پاساژ تولید کفش ، محدوده بازار کفاشها، بازار سیدولی به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش نشانان چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولید کفش بود که در آن مقادیر زیادی چرم، ظروف چسب و مواد بسیار قابل اشتعال قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: در سطح پشت بام ساختمان مذکور تعدادی انباری نیز وجود داشت؛ یکی از این انباری ها با مواد و مصالح نامناسب و نامقاوم مانند ایرانیت و فلزهای نامقاوم در برابر آتش به وسعت حدود 100 تا 150 متر ساخته و کاملاً دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی بیان کرد: دود و آتش به سطح آسمان متصاعد می شد همچنین از طریق رایزر به بخشی از دو طبقه پایینی نیز سرایت کرده بود که آتش نشانان با حضور به موقع خود به سرعت آتش را مهار کرده و تحت کنترل خود درآوردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید